Status aktivitetsmål – februar 2024

Hvordan går det med målene jeg satte meg i starten av januar?

Minst 15000 skritt hver dag
Styrketrening to ganger i uka
150 turer til Knabben i løpet året

Jeg nådde målene mine i januar, men jeg har ikke vært like flink i februar.

Jeg har trent styrketrening hver uke, men ikke to ganger. Her må det en skjerpings til.
Tror det blir lettere nå da en god venninne av meg også skal starte med styrketrening samme sted. Det skal bli hyggelig å ha noen å trene sammen med.

Jeg har gått godt over 15000 skritt nesten hver dag. Fem dager har jeg ligget litt under.

Men jeg ligger veldig godt an når det gjelder turer til Knabben!
I januar hadde jeg 27 turer, i februar også 27. Det er bra!

 

Mars er her, og med mars kommer nye muligheter!
Bare å heie på meg selv!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg